Lucia

Lucia utan lucia. Om det kanns konstigt, kanns faktiskt inte alls eftersom jag glomde bort att det var lucia idag. Kanns inte som december eller jul pa nagot satt. Och att det bara ar mindre an tva veckor fram till julafton. omojligt! Och att forsoka forklara for Melissa vad Lucia ar for nagot, totalt omojligt. Hon tittar bara konstigt pa mig och sager... "pray"  

Idag skaffade jag mitt social security number. Kommer att fa detta imorgon da kan jag oppna bankkonto och ansoka om uppkorning och teori prov, igen... suck. Har kort ganska mycket med Melissa nu och jag borjar faktiskt gilla den stora bilen. Daremot ar reglerna lite forvirrande, som fyrvagsstopp och att man far kora till hoger nar det ar rott. Men forhoppningsvis kraschar jag inte bilen nar dom ar borta over jul.

Ikvall ska vi iaf till Palo Alto och traffa andra au pairer. Mina planer pa att ga och lagga sig i tid for en gangs skull eftersom jag just nu ar sjukt trott sprack ju tyvarr idag... men men sova kan jag gora pa lordag.

Visste ni att det finns over hundra kalorier i ett apple! hade iaf jag ingen aning om. Johanna verkar ha koll pa exakt hur mycket kalorier det ar i precis allting. Och vill jag inte bli as fet under detta ar far jag tydligen sluta att ata det jag alskar mest i hela varlden. Frukt! Helt sjukt. Att maten ar fetare i usa ar inte sa illa som jag trodde... Det ar varre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0