SF

Idag var jag och Linda inne och shoppade i SF. Egentligen skulle vi pa nagot lucia firande kl 5, vilket vi blev alldeles for upptagna for att hinna med. Dom har helt enkelt for mycket affarer for att hinna med allt pa en dag... Dom hade en affar med hur mycket snygga t-shirtar som helst som Elin bara skulle ha alskat! liknande som din favorit troja :)

Efter shoppingturen nar halarna varkte alldeles for mycket for att orka ga in i en enda affar till. Sa gick vi till en glassbar, dar man kunde fa precis vilken glass man ville ha med absolut vad som helst i. Trakig som jag ar tog jag en helt vanlig Smoothie.

Pa vag hem fran taget gick jag vilse... Igen! Jeff ringde och fragade var jag var nagonstans eftersom jag aldrig kom hem. Sa jag fick erkanna att jag gatt vilse... hm.... igen. Han erbjod sig att komma och hamta mig, viket jag tok vagrade eftersom jag bestamt mig for att hitta vagen hem. Vilket jag ocksa gjorde. Tyvarr sa hade Jeff anda trots mina protester akt runt och letat efter mig. Vi kom iaf hem samtidigt. Sen fick tyvarr Linda ga ensam hem i morkret eftersom nagra hade snott bakhjulet pa hennes cykel... eller jag tror faktiskt snarare att hon sprang hem.

Thess, hur var receptet till min smoothie jag alltid gjorde forrut ?

Kommentarer
Postat av: elin

Lyckliga du som har hamnat i ett tröj-paradis! :)

2007-12-10 @ 09:54:13
URL: http://elinakerlind87.blogg.se
Postat av: Thess

Till ett glas: 1 dl fryst frukt/bär, 1 dl vaniljyoghurt och 1 dl mjölk. Blanda ihop med mixer!
Puss på dig!

2007-12-10 @ 14:09:46
URL: http://tessielur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0