Sunday

Finns inte sa mycket att saga om denna dag. Har bara tagit det valdigt lugnt, valdigt skont.

Idag bestod dagen av en liten kor tur till mataffaren och en promenad. Sen har jag aven kollat igenom kurserna som erbjuds pa college of San Mateo. Har daremot ingen aning om vad jag ska valja an. Men jag har ju lite tid pa mig att bestamma detta som tur ar. Annars sa bestod dagen av att lite da och da, alltsa lite for ofta kolla pa hemsidan om resultat kommit upp an. Vilket till min absoluta (inte) forvaning inte hade kommit upp. Sa jag far val helt enkelt vanta till i morgon och se om nagon har orkat lagga upp resultat da, och match rapporter kan man val se sig i stjarnorna efter.

Dagens sotaste kommentar: Jag ligger i tv rummet och tittar pa konungens aterkomst (sagan om ringen). Precis nar det ar varsta kriget och dom hugger huvet av varandra medan eld klot flyger in over murarna och landar rakt pa manniskorna som blir total mosade. Hor jag hur nagon sager med lite halvt upprord rost. Emelie, Thats not really nice is it ? Nej Lily det ar inte sa snallt att doda varandra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0