Sallskapsspel!!

Okej jag har just nu, idag fatt den storsta forolampningen nagonsin! Jag har hort manga gemforelser och ord om AIK genom aren. Men aldrig nagonsin har jag hort nagon gemfora AIK och allsvenskan med ett sallskapsspel! Som att komma forst i mal i fia med knuff ar lika viktigt som ett sm guld. Som att komma sist i monopol ar exakt samma sak som att aka ner i super ettan! Som att en derbyseger ens kan gemforas med nagot javla bradspel!! Som att AIK inte skulle vara viktigare an sa. Om hela mitt liv kan gemforas med ett sallskapsspel da kanske jag ska tatuera in en monopol symbol pa andra benet da! ???????

Aldrig nagonsin har jag blivit sa forolampad i hela mitt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0