Fotboll

Da har man kommit hem fran midsommar i Clear Lake. Man firar helt klart hogtiderna mer pa riktigt an vad jag gjorde hemma.

Det var midsommar dans, midsommar kransar och sill. Det som hande var helt enkelt att nagra dansade pa bordet, nagra hanglade, nagra hade sex, nagra sop alldeles for mycket, nagra rokte marijuana, stold, polisen kom men festen slutade inte for det... Vanlig svensk midsommar ?

Vi hade iaf riktigt roligt, och angesten for hemresan var stor... Highway to hell ?

Nej inte riktigt sa illa. Idag har jag da varit pa college kursen och spelat fotboll. Inomhus hallen var avstangd pga av byggande. det gjorde att vi fick bege oss ut till utomhus planen. ja och nu tanker ni val att det ar val bara skont att fa spela ute i varmen... tank om. Varmt var det sista man kunde saga det blaste och blaste, och inte var det varma vindar inte. kandes som host ute. Vadret har ar helt knappt. Speciellt eftersom det varit 40 grader varmt hela helgen, och inte ens mitt i natten hittade man nagot stalle som man faktiskt kunde andas pa. Sa jag ska val inte klaga pa lite avsvalkande vader.

Fotbollen var iaf hur rolig som helst. Och min tranare fragade om jag ville borja spela i deras college lag. Men problemet ar att jag inte riktigt har rad. Man maste ta 12 credits for att fa vara med dar. Och for en internationell student... ganska dyrt. Han skulle dock prata med nagon sorts styrelse och se om vi kunde toja lite pa reglerna. Hoppas, hoppas. Aven om chansen ar liten.

2 timmars tva mals spel var inte helt fel iaf. Har precis kommit hem och ikvall blir det fotboll igen. Match i SF med vanliga laget, inomhus! YES :D

Bilder fran midsommar kommer snart, Sa vad gjorde ni andra pa midsommar ?


Kommentarer
Postat av: Angelica Tillaeus

Vi andra var inne i dimman och kommer inte ihåg så mycket ;)

2008-06-23 @ 23:18:50
URL: http://nittioetttolvtjugofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0