Juni

Igar sag vi Indiana Jones pa bio, jag somnade dock av trotthet... eller var filmen sa dalig ?

Da var det dags att byta blad pa almanackan (igen!). Juni och svensk sommar kan jag forsta. Vilket jag total missar och kommer hem nar vinter yran kommer istallet, dalig planering ?

Nu har jag sagt detta nagra ganger, men nu ska jag verkligen signa up for en college kurs nu i sommar. Borjar den 16 Juni, har sett att man kan lasa fotbollskurser nu. Alltsa trana fotboll och fa credits for det. Hur bra som helst ! dock ar jag valdigt intresserad av att lasa spanska ocksa... ska iaf ansoka i nasta vecka, eller redan idag ?

Idag ska jag och Linda ut och trana lite, far se hur det gar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0