November

Jag kommer sakna CA och allt vad det innebar. Men hur jag an vrider och vander pa det sa ar jag sa fruktansvart fardig med au pair jobbet! Ska bli skont att faktiskt komma hem igen... Ett ar ar helt perfekt for mig.

For jag ar trott pa att bo med arbetsgivaren, trott pa att vara "en i familjen", trott pa middagar och resturanger, trott pa att smyga alldeles for galet tyst, trott pa garage dorrar och panik efter nycklar alldeles for sent pa natten, trott pa att vara for trevlig. Jag ar alldels for fardig med au pair livet. Nu behover jag nagot nytt. Stanna tills i November ar perfekt for mig, for perfekt... 

Orka oroa sig for vem som ska ha med sig lunch till skolan. I love the kids som jag tar hand om mer an jag nagonsin kunnat forvanta mig. Men jag ar fardig med jobbet. Kanns alldels for ratt att sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0