sommarlov

Idag har jag i princip varit i poolen hela dagen, ungarna hade skolavslutningar och nu borjar sommarloven. Vilket inte kommer bli helt fel for min del da ungarna borjar i sommar camp till klockan 3 pa dagarna. Man undrar ju nar dom bara ska fa vara hemma ? va hande med riktiga lov...

Det var ju det basta man visste nar man var liten, att bara vara ledig hela sommaren och gora precis vad man ville och samtidigt ingenting. Men det ar val annorlunda har dar dom borjar skolan vid 3 ars alder. Det kan man ju saga vad man vill om...

Imorgon har jag sovmorgon till klockan 2, sa da ska jag till Stina och smaka hennes "beromda" taco gratang eller vad det var... ?

Endast en vecka kvar till midsommar nu! finns det nagot mera svenskt ? da ska vi bege oss till Lake Tahoe dar scandinavian club har midsommar firande hela helgen, ska bli riktigt roligt!

Efter Alcatraz, lite gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0