Tisdag

Matchen igar kvall forlorade vi tyvarr... Men det var hur kul som helst att spela inomhus igen. Vi korde med vaggar pa sidorna och bakom mal. Dessutom 10 minuters byten prova det med dalig kondition dessutom... jo tack, trott vart man.

Imorgon ar det college traning igen, langtar hur mycket som helst!!

Igar slog det mig att det bara ar 4 manader kvar snart. Men 4 MANADER fatta det ar ju ingenting. Borjar fa lite panik nastan, helt sjukt. Nu maste vi bara jobba pa Lindas logn sa att hon ocksa aker hem i November som hon bestamt sig for. Alltsa snart ar det ju dags att borja packa... nastan.

Sen sa ar det precis en manad kvar till Min underbara syster fyller 20 !! shit du ar ju vuxen Sara... hur gick det till ? :) well, du kommer alltid vara liten for mig bara sa att du vet. Och kanske dags att komma pa vad man ska kopa for fodelsedags present har funderat och funderat. An har jag inte kommit pa nagot... !

For ovrigt spelar Riala match mot BKV idag!! se till at VINNA nu tjejer!!! och fortsatt med malgorandet Ejja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0