Utkast: Idag ar ...

Idag ar det da 7 manader som jag varit i USA och 5 manader kvar...

men vada ar det bara angest for att se Sverige igen ? absolut inte! Jag menar lite sno har val ingen dott av ? peppar peppar ta i tra.

Dumle, ost och skink frallor, ingen dricks, nummer 9, Katter, Rasunda, norra sta, SM GULD, losgodis, paslakan, palt, cuper, kompisar, lillasyster, sweetie,


jag menar finns ju hur mycket bra saker som helst att komma tillbaka till. Bara att fa ha paslakan i sangen nar man sover istallet for deras konstiga baddningstekniker. Mitt underbara AIK paslakan. Att komma hem till inomhussasongen som jag total missade forra sasongen. revanch sugen om nagot! Fa titta pa JC cupen igen!! vad i varlden slar det. Kanna Lundbyvallens gras under fotterna och faktiskt se ett vanligt omkladningsrum igen. Fa spela fotboll i Riala, och traffa alla igen :) Kanna doften av rasundas gras och faktiskt sta pa norra nar matchen pagar. Se AIK ta sm guld! Slitas mellan hopp och fortvivlan med tusen andra for att vandra till tunnelbanan med varldens storsta leende. Kunna ata middag framfor tv:n och slippa vara religios!

Hur mycket jag an alskar mitt liv har sa finns det ju saklart saker att komma tillbaka till. Sa bort med hemma angesten och fokusera pa det positiva! Och om jag fortfarande har angest ar det ju bara att tanka pa en person pa fyra bokstaver ...

SARA, underbara lillasyster snart ses vi!! :D

Har kommer lite Sverige bilder, hade kunnat satta upp manga fler men har inte manga bilder kvar fran min svenska data tyvarr. Sa ni ar inte bortglomda bara undangomda :P



 

Kommentarer
Postat av: Thess

Nektariner, nougatägg, Geisha, mössor, katter, din säng... Vem är Sweetie?

Nice picture on us!;)

puss puss

2008-06-13 @ 12:03:35
URL: http://tessielur.blogg.se/
Postat av: Emmelie M

Hej där Emelie,

jag hittade till din blogg genom Tessan, tänkte lämna ett avtryck och bara säga att jag är riktigt avundssjuk på dig! Jag vill också hemskt gärna åka till USA, dock vet jag inte riktigt om jag skulle passa som aupair.

Njut av din tid i utlandet, jag vet av erfarenhet efter 1½ år i Spanien att man saknar allt enormt mycket när man väl kommer hem...

Ha det bra, njut och ta vara på allt där!

/Emmelie (Tessans galna kompis från Sam, du kanske vet...).

2008-06-14 @ 20:10:06
URL: http://pingvinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0