Jennifer Aniston ?

Sa i fredags begav vi oss till Santa Cruz dar vi spenderade dagen pa board walken. Hur harligt som helst, daremot blir jag tokig pa dessa vaderforandringar...

Efter att haft filmkvall igar hos Linda och legat vakna halva natten och argt disskuterat om goteborgska ar svenska eller inte. Och om stockholmska ar rikssvenska... Sa begav vi oss klockan 8 am imorse till en pub i Sf som skulle visa sverige-spanien. Detta som var absolut livsviktigt for Linda slutade med att falsklegget glomdes hemma och vi vart utkastade...

Som tur var sa visade aven ett cafe pa andra sidan gatan matchen, dock en aning mindre folk. Sa efter lite desperat cola drickande av Linda trivdes vi ganska bra. Aven om vi holl pa helt olika lag. Men att Sverige forlorar ar ju inte sa konstigt nar Anders Svensson ar pa planen, Henke sover, Johan Elmander bryr sig mer om sin frisyr an om bollen, Och det "underbara" bytet som sker heter Kim Kallstrom for det saknar jag till och med ord. Slang in normala spelare i landslaget sa kanske jag kan slippa halla pa Spanien nasta gang...

Efter att matchen var slut och Linda mot alla odds anda struntat i att satta pa sig sin vikinga hatt. Gick vi runt pa festivalen i North beach, sen motte vi upp Nick och Johanna. Dagens haftigaste handelse var iaf nar kanalen CW kom och spelade in reklam film, Denna kanal som sander mitt favorit program dar Gossip Girl helt klart tar ledningen.

Dagens basta, helt klart nar jag och Linda GRUND LURADE Stina som hade valt att sova denna morgon istallet for en SF trip. Hon troode totalt pa oss nar vi berattade att Jennifer Aniston hade varit pa plats och spelat in reklam film. Eftersom Stina ar lika stor vanner entusiasim som jag, tog detta skamt valdigt hart. An har vi inte berattat sanningen och vi far hoppas att hon inte laser detta :)

Daremot var jag inte sa lite besviken att vi missat nar Galaxy spelat mot San Jose. Hade garna sett Beckham men det far bli nasta gang. Imorgon bar det av till Stanford for att lyssna nar Opera Winfrey har forelasning om nagot. Fraga mig inte ens varfor vi ska dit. Men umgas man med Opera besatta manniskor sa far man val skylla sig sjalv ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0