veckan

Ja jag vill leva jag vill do i Solna.

Sveriges nationaldag var igar och vissa har lite olika uppfattningar om hur national sangen egentligen slutar...

Har varit daligt med uppdatering denna vecka tyvarr, men nu skriver jag igen.

Sa jag var som sagt var pa Giants game i veckan. Hade inte direkt nagra forvantningar alls pa hur det skulle bli. Vi satt pa riktigt bra platser precis vid planen och det var en riktigt haftig upplevelse. Om jag kommer ga till nagon mer match ? Aldrig! det hander i princip ingenting, matcherna kan halla pa hur lange som helst och dom flesta gar innan matchen ar slut. Storsta forolampningen nagonsin nar Jeff gemforde baseboll med fotboll!

Sen sa var det da poolparty hos Pamela igar da hon fyllde 21 forra veckan, riktigt roligt med god tarta :) Stina daremot hade lite problem att halla sig ifran balen. Vi ska aven ut ikvall efter att ha fixat hennes falskleg idag sa jag vet ju vem som kommer vara varldens lyckligaste iaf!

det dar var en kort uppdatering har bortifran. Nu ska ja snart ga och lagga mig igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0