30 Mars

Nagra timmar kvar till helg och inte ens 2 veckor kvar till mexico... langtar!

Kan daremot saga att jag inte vagat kolla pa datumet nar allsvenskan borjar tills for nagra sekunder sedan. Men pa nagot "konstigt" vis hamnade jag pa AIKs hemsida och dar stirrade datumet hotfullt tillbaka pa mig. Det bara lyste upp hela sidan. 30 Mars, 15.00 Rasunda. "Jag kommer inte vara dar"  "Jag kommer inte vara dar"  "Jag "kommer inte vara dar". Nar ska jag fa in orden i huvudet nar ska dom faktiskt ta faste i hjarnan ? kommer det nagonsin handa eller kommer jag bara ga och tro att allsvenskan faktiskt inte finns i ar. Att den vantar pa mig tills nasta sasong. Eller kommer jag sitta fastklistrad framfor en webbradio som knappt kommer funka? Jag som hatar att se matcherna pa tv istallet for pa rasunda. Ursakta men... RADIO ????

En sak kan jag saga det kommer droja lang tid innan jag vagar kolla pa datumet for forsta derbyt, aven om jag pa nagot satt vet att det ar ganska snart...

For ovrigt sa vill jag tatuera mig igen, behover bara pengarna forst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0