35 grader

35 grader varmt och det enda stallet man faktiskt kan andas pa ar inomhus eftersom vi som tur ar har AC i huset. Annars skulle jag brunnit upp for lange sedan...

What happend today ? well, inte mycket direkt har mest legat vid poolen med ungarna idag. Sen gjorde jag en del anstrangningar att kolla upp college kurser. Vilket slutade med en del mejl fragor eftersom jag har lite svart att forsta allt pa deras hemsidor. Kurser att valja mellan var det ju inte brist pa direkt. Fanns i princip allt.

Sa i mandags hade jag och Linda varit har i 6 manader och jag ar hur stressad som helst. Jag menar det ar ju inte langt kvar innan jag kommer hem! och tar AIK sm guld vilket dom kommer gora sa blir det ju annu tidigare! kan inte ens forestalla mig hur det kommer att kannas att sta pa arlanda igen... och ska jag vara helt arlig sa vill jag inte kanna Sverige under fotterna an pa lange. Tiden gar for fort!!

Kommentarer
Postat av: Ingeborg

Håller helt klart med om att det var på tok för länge sen. Fick en grej skickad till mig på över msn idag. Någon hade gjort ett bildspel om Danne!!! :'( snyft!!! http://www.youtube.com/watch?v=3vNTxQfEt4o
Saknar dig massor!!

2008-05-16 @ 09:27:51
URL: http://ingeborg.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0