aret

Har precis kommit hem fran Sex and the city filmen. Den var hur bra som helst! ett maste att se pa bio!

Imorgon blir ska vi pa nagon liten "karneval" eller natt pa pjcc. Och sen blir det nog SF pa kvallen da Pamela fyller 21. Jag ska ju tyvarr jobba sondag morgon sa vi far se hur det blir med allt...

Aret ar iaf planerat in i minsta detalj, har kommer planerna:

Juni: Lake tahoe eller New York

Juli: Napa Valley, Yosemite, Grand Canyon, Skydiving, surfing

Augusti: San Diego

September: Hawaii

Oktober: ?

November: (Cancun) Sverige! ...

Och ja ni sag ratt i Juli ska jag och Linda hoppa fallskarm. Hojdskrack ar ju en av mina svagheter, sa vad gor man da ? jo fallskarms hopp saklart. Skulle vara grymt haftigt och nu kommer det bli av ocksa. Den 24 Juli kommer vi hoppa. Vet inte hur jag fick med Linda pa det, men vi har en deal efter lite handskakning. Och varje gang jag namner det ser det ut som att hon ska svimma, medan hon hoppas dyrt och heligt att jag ska andra mig... Vilket inte kommer handa.

Kan inte fatta att jag snart bara har 5 manader kvar, det ar ju bara sommaren ! inte alls panik, inte alls panik, inte alls...

Kommentarer
Postat av: Niklas

Åh, jag skulle betala för att få se era ansikten när ni hoppar, haha.

2008-06-01 @ 06:46:07
URL: http://blog.toobigtofitinhere.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0