Valborg

Forsta aret utan valborg, Maj brasan bots ut mot ett dopp i poolen inte helt fel det heller...

Sa nu ar det inte langt kvar till Lindas "exit" mote. Hennes vard mamma tar detta super bra och behandlar henne pa gransen till nagot heligt. Inte nog med att det ska ordnas avskeds party. Nu bjuder hon Linda pa gratis weekend till San Diego ocksa. Och det basta av allt ar att hon aven bjuder med mig :)

Sa nu blir det bade Disneyland, San Diego och Las Vegas i Maj. Denna gang ska vi bo i en kompis hus i Las vegas och hyra bil dar nere sa att vi kan se Grand Canyon ocksa.

Nej nu ska jag dra till Ingeborg en stund, men forst ska jag trana lite...



Kommentarer
Postat av: Ingeborg

Hej gumman! tack för att du kom igår. Tack även för att du lyssna på mitt arga sammanbrott!! Tror du inte jag fick skit av min värdpappa för att jag sa så till min värdmamma. Han tyckte att det var barnsligt sagt att jag aldrig någonsin skulle ta ungarna dit och att han hade räknat med lite mer tacksamhet efter att de faktist hade fått ha min syster här i 2 veckor. Men va fan tror dem då att jag ska må kanon nu efter att hon har åkt hem och tycka att allt är toppen eller vadå?? Va fan kan man tro att jag orkar med två gallskrikande ungar när det är så jävla jobbigt nu??

2008-05-02 @ 03:29:40
URL: http://ingeborg.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0