Mandag

Idag var en san dar morgon da 4 veckor kanns som en evighet. Jag ville bara ligga kvar i sangen och strejka, Men mot min vilja sa lyckades jag ta mig upp iaf, under sker...

ligger bara och vantar pa att ungarna ska komma hem och att jobbdagen ska vara slut.

Helgen bestod av shopping, Jag kopte en ny Ipod til flygresan, och lite annat... Sen vart det lunch pa Baywatch och nya favoriten frozen yogurth. 

Linda och jag sa aven hej da till Vanessa pa flygplatsen efter att jag kort som en galning pa 101 och sprungit genom halva SFO, allt for att komma fram och inse att Vanessa inte ens anlant an... jaja vi kom ju i tid iaf.

trott trott trott





LH motte sitt ode, this is true love





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag funderar på att bli aupair, men när jag såg att du skrev nått om hemska aupair dagar blev jag lite rädd, är det så hemskt att vara aupair?

2008-10-07 @ 19:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0