bye bye

Igar var det da lagtraning, helt slut i huvet efter allt taktik spel. Dom splear med nagon diamant princip vilket vi tranade pa. Och pa sondag ar forsta matchen om jag far vara med. sen ar det traning i skolan imorrn igen :)

Ikvall hade jag tankt att bara vara hemma faktiskt, vilket jag inte har nagon aning om nar jag var sist... November ? har gor man nagot varenda kvall. Men mina hemma planer vart totalt krossade nar jag insag att jag var tvungen att ga ner till adult school och lasa lite engelska. Sa jag forhoppningsvis kan fa ta mina 6 credits sa dom slapper ut mig ur landet.

Igar var det avskedsmiddag for Enrica som aker hem pa lordag. Och idag var sista dagen med Ingeborg som aker ikvall redan!! helt sjukt!! kommer sakna er hur mycket som helst. Kanns som att alla man kanner har borjar aka hem nu :( unreal. Och man har inen aning om man nagonsin kommer traffa vissa igen. Men jag vill absolut halsa pa Enrica i Italien och ga pa derby :D

Ikvall maste jag aven skriva mitt cv...


Kommentarer
Postat av: Thess

Tack! Visst är det svårt att tro att det redan gått tre år?! Saknar dig!

2008-09-04 @ 19:07:03
URL: http://tessielur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0