Fotboll ?

Shit jag var inte lite trott idag... Kanns som att jag ska somna fortfarande. Tur att jag inte jobbade sa mycket idag iaf.

Och efter forra veckans stora besvikelse nar dom visade ett repris avsnitt sa ar det antligen nytt avsnitt pa Greys anatomy ikvall, yes! som jag har langtat... Melissa kopte aven Creme freiche idag sa nu har jag allting for att gora varldens godaste mackor.

Forst creme freiche, sen svart rom, sen kokt skivat agg, och sist rakor. Allt detta pa rostat brod. Lovar att det inte finns nagot godare i hela varlden.

Stadade antligen mitt rum idag. Eller jag kallar det att stada, plockade mest undan mina grejer. Golvet ar iaf synligt nu. Forstar inte riktigt vad som ar mitt problem nar det galler att halla ordning i mitt rum. Det blir alltid total kaos efter hogst en dag och om jag ska vara helt arlig har jag absolut ingen aning om hur det gar till. Det var faktiskt Lilys fortjanst att det vart stadat. Hon stallde sig i dorroppningen tittade storogt och chockat pa mig nar hon sa. "Emelie you made a mess!" hm... kan man gora annat an att stada. Vad jag har hort sa gor inte barn som du sager, barn gor som du gor. Bra forebild... nej. Denna gang ska jag iaf halla mitt rum stadat i fortsattningen... Hur ska detta ga ?

Pa ikea sa inhandlade vi det mesta fran den svenska mat butiken och nu har jag fiskbullar, Nu har jag val allt som man kan begara... ?

Sen sa maste jag aven skriva att jag slits av beslutsangest just nu. Jag menar Greys Anatomy ar ikvall men detta ar samtidigt som min fotbolls match. Greys anatomy ? fotboll ? Greys anatomy ? fotboll ? ... What should I do? nej ar val inte sa mycket att fundera over egentligen ingen vill val missa vad som hander next med Meredith och Derek. Jag menar vad i varlden ar viktigare an Greys Anatomy ? Fotbolls matcher blir det val flera...

Kommentarer
Postat av: Bettie

creme fraiche i usa?? det har jag aldrig sett forut.. vad heter det har? eller menar du sour creme? det ar liknar creme fraiche lite, men inte alls lika gott, tycker jag iaf :P

2007-12-09 @ 19:37:27
URL: http://www.bettiesgalleria.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0