Arlanda

Hej och välkommna till min blogg :)

Kommer att försöka skriva här ganska ofta under mitt år i Californien, så behöver jag inte missa att mejla någon :P

Nu sitter jag på Arlanda och planet går om om exakt en timme och 18 minuter. Och jag hade absolut trott att jag skulle vara mer nervös än så här ? Det värsta är flygresan överlever jag den så är det nog lugnt sen.

Tack allihoppa för i lördags kommer att sakna er alla jätte mycket !

och till laget, bollen ligger helt klart nedpackad i resväskan :)

Elin, Lycka till med HG.

Och ett litet ord till Sweetie bara, du är helt klart ett hopplöst fall... Lova mig att aldrig någonsin bli normal !

Kommentarer
Postat av: elin

Jag kommer att uppdatera om HG så fort jag själv vet något! :)

2007-11-12 @ 12:26:20
Postat av: Tessan

Ha det så bra vännen! Jag håller tummarna för dig!

2007-11-13 @ 10:06:55
URL: http://tessielur.blogg.se
Postat av: Lina

Haha jag lovar att jag aldrig ska bli normal :D

2007-11-17 @ 17:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0