GRATTIS !!!


GRATTIS BELLA !!!!! i efterskott. Hoppas att du hade varldens roligaste robot kalas, och att du at massor av tarta :) Om nagra dagar kommer du att fa nagot roligt pa posten av mig.

Idag kom Melissas syster och hennes nya pojkvan hit, sa just nu ar det ganska mycket folk har eftersom Melissas pappa fortfarande ar kvar. Idag fick jag och Melissa varldens varsta overraskning, inget Greys anatomy imorrn pga av thanksgiving!!!!! oh noooooooo :( Hoppas att jag overlever. Daremot sa hade Melissa pratat med en annan fotbollskompis, och tydligen skulle han ta med mig nagonstans pa fredag, minns inte riktigt vart :/ jag lyssnade pa ordet soccer och sen vart jag sa glad att jag glomde koncentrera mig pa resten av meningen haha, men ska fraga henne nar jag skrivit klart :)
 
Spelade fotboll med Rafe idag och lite battre har han nog blivit :)

A om jag inte minns helt fel sa slapps Harry Potter pa svenska idag .. for alla utom mig!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: elin

Haha jag har köpt Harry Potter på nätet, jag får hem den idag! :D

2007-11-22 @ 09:54:39
Postat av: Jimmy

Det är visst Grey's anatomy idag...

2007-11-22 @ 11:31:34
Postat av: Isa bella

Hej Emelie!
Tack för presenten!
Den var jätte rolig! Kramar Bella

2007-11-27 @ 19:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0