SF

Det ar sa markligt har, I mat affarerna far man inte ens packa sina egna pasar.

Igar nar jag och Melissa var och handlade sa borjade jag packa maten i pasarna nar vi betalat, eftersom jag bara tycker att det kanns dumt att se pa medan dom gor det. dessutom ar jag van vid att packa sjalv. Men killen sa at mig att han skulle packa dom. det spelade ingen roll vad jag sa. Sa jag antar att det bara ar att vanja sig, som med sa mycket annat...

Idag akte vi in till San Francisco. Att kora pa vagarna dar var ungefar som att aka berg och dalbana, iaf uppforsbackarna. Dom var sa fruktansvart branta och langa. Jag satt bara och onskade att jag skulle overleva anda upp. Det kandes som att man vilken sekund som helst skulle rulla hela vagen ner till hamnen igen. Kommer nog att ga nasta gang istallet.

Sen sa gar tydligen alla upp i vikt har! en som jag pratat med hade gatt up 10 kg en annan 15 kg! sa nu har jag totalt slutat att ata... nej riktigt sa illa ar det inte. Men jag kan helt klart inte fortsatta som jag gor nu. For da kommer ni helt klart inte kanna igen mig nar jag kommer hem. Och jag tror inte ens att jag kommer att fa komma tillbaka till fotbollen igen.

Forresten visste ni att dom inte har fil har ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0