FREDAG!!!!!!!

FREDAG! antligen fredag...

sa som jag har langtat och... jobbat! Efter 6 dagar som ensamstende 3 barns mamma sa har aldrig en dag kannts sa underbar som denna. idag kommer antligen mina vardforaldrar hem och jag blir helt enkelt ledig hela helgen. Todde nastan inte ledig existerade langre.

Sa ikvall blir det Hawaii party med jackie, om jag orkar det vill saga. Ar totalt dod just nu. Sen imorgon aker vi tll Great America och pa sondag blir det fotboll! antligen ska jag fa se pa stor fotbollsmatch igen. Ska bli as kul! sa kommer ju Linda pa lordag ocksa, dags for att hanga i bilen.

Forrsten... 3 Manader kvar nu! inte en dag mer.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-08-01 @ 21:00:44
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0