mandag

Bara nagra dagar kvar i San Diego nu innan det bar av till orange County och sen San mateo igen.

Idag har jag och Jordan legat pa stranden hela dagen. Hur underbart San Diego an ar sa ser jag verkligen fram emot att komma hem till San mateo igen. Pa mandag borjar min fotbollskurs och jag blir bara mer och mer sugen pa att spela fotboll igen. fa uppleva den underbara kanslan nar man vinner. Finns det nagot battre i hela varlden ? 
 
Har annu inte bestamt avresedatum, men antar att jag maste gora det snart, snart... Hur viktigt ar det att uppleva halloween i USA egentligen?

Jag och Linda pratar hur mycket som helst om resan hem. Och just nu kanns det hur roligt som helst. kan inte riktigt fa in i huvudet att jag snart kommer fa se underbara syster igen :) !! slanga sig i en sang med AIK paslakan, ga omkring i Solna centrum, trana inomhus i Roden och fe se rasunda. vet fortfarande inte exakt vad jag vill gora nar jag kommit hem igen. men en sak har jag totalt bestamt mig for att gora och det ser jag fram emot jatte mycket! jag ar sa himla redo for nasta sak nu. Im so done med au pair jobbet.

For ovrigt sa fyller Rafe 6 ar pa fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0