O.C

Ett stort GRATTIS till Rafe som fyller 6 ar idag :)

Da ar vi i Orange County hos Melissas foraldrar. Och jag har helt klart blivit foralskad i huset. Igar lag vi i Jacuzzin pa altanen och tittade ut over halva OC. Helt otroligt stalle. Tyvarr aker vi hem imorgon.

Rafes fodelsedagspresenter har han valt ut sjalv. har ar inte fodelsedagen sa markvardig utan har ar det fodelsedagskalaset som galler. Dar har Melissa bestallt nagon speciall lego/starwars fest... far se hur det blr.

Annars sa ska vi till stranden idag. Igar var vi runt och akte lite i Laguna Beach och i Newport. I love it!

Ska bli kul att aka hem imorgon anda. 2 veckor har rackte absolut. Aven fast det gatt valdigt snabbt.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad bra du verkar ha det! Jag blir så avundsjuk när jag läser :) Dock skulle jag aldrig få för mig att åka som Au Pair, barn är inte riktigt min grej..

2008-08-24 @ 13:39:19
URL: http://nittioetttolvtjugofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0