Piece of heaven

har nu varit i San Diego i en vecka, och jag kan helt klart forkorta detta stalle med a little piece of heaven. Hur underbart som helst. vart man an tittar sa ser man palmer, surfare, strander och vagor. Sitter just nu pa Vons med datorn. Eftersom det inte finns internet i huset, en aning frustrerande.

Idag var vi pa stranden hela dagen och jag brande mig en aning... Rafe och jag boogisurfade och imorgon ska jag prova pa skinsurfing. roligt, roligt :)

jag var pa massage igar som Melissa bjod pa. Swedish massage faktiskt haha lite roligt. man blir helt extas har nar man ser nagot som har ordet Sverige i sig...

For ovrigt sa fyllde ju Stina 20 ar forra veckan, Sa ett jatte stort grattis till henne. jag firar dig i vegas istallet! Din lilla... ja du vet vad haha :P





SNART AR VI I VEGAS BABY!! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0