irreterad

Jag hatar alla j***a bilforare i detta land!

Dom ar helt galna och deras huvudregel ar att aldrig ta hansyn till nagon annan i trafiken. Kor som att det bara ar du pa vagarna! detta ar sakert deras motto. Jag vet att jag klagat pa detta forrut. Men efter den har dagen kan jag inte annat an att klaga lite till. Dom tutade pa mig overallt idag och det ar inte lite heller. Dom haller inne sin j***a tuta i minst en minut. Man hor dom fran andra sidan stan fortfarande tutande for nagon skit sak. Jag kan saga att hade jag gjort som dom har bilforarna ville hade jag minst varit dod nu, och det ar verkligen det minsta som hade hant... Och det ar ju en sak att inte slappa in en pa 101det blir man ju sjukt irreterad over. Men att sen ocksa oka farten for att man inte ska komma pa da blir man ju sa fruktansvart j***a galen att man inte vet vad man ska ta sig till. For det vore ju hemskt om en bil hinner komma in fore en sjalv. Detta kanske saktar ner sin egen resa med en miljondels sekund och det vore ju katastrof.

Alla kor verkligen bil i USA dom vet knappt var taget gar ifran. Dessutom cirkulerar dom hellre runt pa en parkeringsplats i timmar for att hitta en ledig lucka, an att stalla sig 100 meter bort. Men det ar ju inte sa konstigt for att ga 100 meter, ni kan ju tanka er sjalva vad anstrangande...!

En vacker dag kommer jag tvarnita bilen nar nasta person tutar pa mig slanga upp bilforarens bildorr skrika at honom och sedan... ja gissa sjalva mitt talamod ar snart slut!

For ovrigt ar det dags for det vita skandinaviska partyt imorgon, med min sjukt fula klanning. Ser verkligen fram emot (not) denna hemska kvall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0