Korkort

Da ar Vegas resan bokad och imorgon kvall aker vi..


Linda och jag hade kommit overens om inga godsaker i hela februari. Det svaraste ar nog inget Jack in the box med oreo shake. Vi hade dock ett litet undantag och det hette semeldagen. Men nagon av oss bestamde sig for att bryta varat lofte redan idag! Men nya tag pa Tisdag igen efter Vegas resan. Blir sockerfri manad till mars istallet da ... onska mig lycka till.


Skickade aven in mina fotbollspapper idag och skrev min forsta check. Om jag far saga vad jag tycker sa ar detta check system ganska vardelost. Mycket lattare med internet banken i Sverige. Nu vantar jag och ser vad som hander pa fotbolls fronten...


Klarade uppkorningen idag! Sa nu har man aven ett amerikanskt korkort, uppkorningen var det lattaste jag varit med om. Tror att man far ha max 15 fel... lite svarare an I Sverige ?


Sen sa kommer vi till ett litet jobbigt problem jag har for tillfallet. Melissa vill att jag ska lara Rafe fairplay. Hon tycker att han har blivit en alldeles for dalig forlorare. Och tydligen ska jag lara ut att det ar okej att inte vinna jamt. Det gor inget om man forlorar sa lange man har kul, hm men halla! Varfor ber hon mig att ljuga... ?


Kommentarer
Postat av: elin

GRATTIS! :)

2008-02-08 @ 11:16:08
Postat av: isabella

hejsan! jag ska troligen iväg som au pair om några månader och funderar på att åka med scandinaviska institutet. vilken förmedling åkte du med?
kram

2008-02-08 @ 18:03:29
Postat av: Linda

Grattis till körkortet! haha.. ja du Emelie, okej att inte alltid vinna en match? Och det ska du försöka lära ut?:P Kanske bäst att du låter bli?;p *skämtåsido* du får ljuga..;P

2008-02-09 @ 15:59:04
URL: http://alinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0