pannkakor

Visste ni att dom har swedish panncakes mix i USA. For det ar ju valdigt svart att blanda agg, mjol och mjolk ? Detta var iaf Melissa en av dom som tyckte sa hon inhandlade denna mix. Det slutade med att hon panikartat skrek pa mig efter att ha brant fast den fjarde pannkakan i stekpannan, Inte ens jag lunde gora nagot av denna konstiga och totalt oatliga smet... Och det kan nog kallas allt annat an svenska pannkakor.

Var och handlade en fodelsedag present idag, och har far man kvittot inslaget i paketet. Helt wierd alla byter sina presenter och det ar helt okej. Vet inte hur manga presenter Melissa har lamnat tillbaka hittills, otacksamt... inte alls ?

Sen sa har varat vardagsrum forvandlats till en klad affar. Imorgon ar det tydligen nagon privat shoppingdag har hemma som det har skickats ut inbjudningar till. Har ingen aning om vad kladerna kommer ifran, men man kan ju undra vem det ar som ska kopa dom dar dyra kladerna. Tittade pa fyra prislappar sen gav jag upp...

For ovrigt sa har mitt nyttiga liv klarat av sin tredje dag. Och jag skrev aven in mig pa gymmet. Nu vantar jag bara pa att Linda ska ringa sa att vi kan planera varan Mexico resa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0