Playdate ?

Jaha da ska man ha playdate med Linda idag da...

Hon ringde och vackte mig alldeles nyss och ska jag vara helt arlig vet jag inte vad hon hade knaprat. Jag tror hon hade missuppfattat det har med playdate lite grann. Sa for att klara upp detta for henne sa far jag forsoka forklara att det bara ar ungar som leker med varandra. Och inte nagon lyxsemester till nagon medelhavs o, vilket den extas rosten maste ha trott. sockerkick eller knaprat tabletter har jag ingen aning om. Men jag tror att Linda ser mer framemot det dar museum besoket an vad ungarna gor. Nagot som inte star ratt till ? Jo tack, men sen kommer hon fran Goteborg ocksa sa vad ska man forvanta sig ? ...

Varan nyttiga manad fortsatter och det var nog droppen nar Linda fick plocka bort choklad bitarna pa sin varma choklad, da var inte livet vart att leva langre.

Sen sa har jag varit hel nyttig i en vecka, inget sott alls och jag tror doden ar nara!
 

image177

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0