Semel dagen

Sa da var det dags att baka semlor, dom var kanske inte direkt som jag tankte...

Koket var upp och ner vant och jag blandade ihop 1 kg med 1 liter, men det slutade bra ?
Ugnen satte jag pa celsius grader vilket Ingeborg kom och raddade mig ifran nar hon dok upp fran ingenstans, eftersom jag lever ett isolerat liv for tillfallet. Semlorna gick och ata iaf trots dom inte sa ovanliga sarkastiska kommentarerna fran Jeff.

Sen sa undrar jag ibland om jag blivit 15 ar igen. Man har tid man maste vara hemma pa, man maste hela tiden meddela vart man ar och det ar en jakla massa regler hela tiden att man ibland blir tokig!

For ovrigt ar forsta dagen pa veckan sondag har, lite mysko...

22 dagar kvar till fodelsedagen...

Kommentarer
Postat av: linda

tänk att jag missa semel dagen.. den var som bort blåst för mig! Varför påminde ingen mig?:P

2008-02-07 @ 11:02:42
URL: http://alinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0