Spring Break

Jag sov fran fem pa eftermiddagen till sju imorse da jag borjade jobba, sa nu borde jag val vara utvilad...

Efter manga e-mail telefonsamtal och "lite" frustration har jag nu pratat med en kille som ska fixa ett fotbolls lag at mig idag lr imorgon, far se hur det loser sig nu...

Min forsta semester kommer jag ha i mars, och vad gor man pa en semster i USA i mars ? hm... SPRING BREAK! vad annars? Sa i mars bar det av till Mexico och Rosalito bara 45 minuter fran San Diego som ocksa ar ett stort spring break stalle. Men inte for att jag tror att vi kommer aka dit eftersom Linda kommer in pa vart enda stalle i Mexico. Ska aven inhandla en Video kamera denna vecka eftersom dom ar valdigt billiga. Sen sa ar det min tur att filma Linda efter mardromms filmen i Vegas...

Sa snart kommer det nog hem en liten videohalsning :) 

For ovrigt, trakigt att ni inte gick vidare fran gruppspel, Hade domaren tagit knark eller nat ? ... 

Sen sa hade jag ett "samtal" med familjen, jag hade visst pratat i min mobiltelefon over mina 300 minuter. Som skulle ha kostat mig ca 300-400 dollar! typ 3000 nanting... Nu var dom sa snalla att dom betalar detta .. puh! Men dom undrarde om alla i Sverige pratade sa har mycket i tfn ? .... hm, JA !, Sa dyrt att ringa i USA.. 





Kommentarer
Postat av: Mona

Nej, han hade faktisk inte tagit knark Emelie ;P

2008-02-20 @ 10:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0