Fredag

Fredag och ledig, Vilket jag ar ganska ensam om... men ska aka till Jackie och hanga dar om en stund.
 
Sa fotbollskursen i skolan ar slut och san Diego kryper bara narmare vilket resan hem ocksa gor. Spelar ingen roll vad man gor nu for tiden man tanker pa att aka tillbaka till Sverige hela tiden. kanns jatte bra att fa komma tillbaka och traffa alla igen, hur roligt som helst. Fa gora nagot annat an att jobba som au pair. Men samtidigt jatte trakigt att saga hej da till alla. Att byta ut hela sitt liv. Undrar om jag hade stannat kvar har om jag hade kunnat plugga ?

Sa ikvall ska jag ner till downtown med nagra kompisar sen imorgon drar vi till SF. Sen aker vardforaldrarna till Aspen pa Sondag och stannar till fredag. Men Enrica jobbar iaf pa sondag sa vi ska hitta pa nagot roligt med ungarna. Aka till half moon bay kanske...

Sen ar det helt vardelost att Linda bor i Morgan Hill, ska kanske dit nasta helg. da ska vi dra till Santa Cruz och forhoppningsvis surfa. Sen sa vet jag inte vad som hande med varan fallskarmshoppning. Far bli i Augusti istallet om Linda har rad...

Hawaii resan blir inte av men jag ska iaf tillbaka till Las Vegas och se Grand Canyon innan jag aker hem.  

det jag kommer sakna mest ar min stora karlek. Jordie

You are my sunshine my only sunshine
You make me happy when skies are grey
You'll never know dear how much I love you
So please don't take my sunshine away





Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejdu, råkade halka in här ;) Johanna i Santa Clara..

Men du, varför byter linda familj igen? De flesta jag hänger med har varit au pairer i morgan hill faktiskt.



Nu på söndag flyttar jag iaf från Cali. Men det var kul att träffas iallafall! Har linda en blogg?



Johanna

2008-07-26 @ 01:46:39
URL: http://novo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ah så pass, vad jobbigt läge för henne. Byta när det är så kort om tid kvar..



Jag byter pga många anledningar. Trivs inte i detta hus helt enkelt. Det e rätt trist att lämna cali nu och allt man byggt upp här. Men det är säkert värt det...!!



En resedagbok men aldrig uppdaterar, låter inge bra :P

2008-07-27 @ 15:35:58
URL: http://novo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0