Flytt

Oj, nu var det ett tag sedan jag uppdaterade...

Sa vad har hant sen sist da? ja just nu sa ska jag vara sjalv med ungarna fram till sondag eftersom Melissa och jeff ar i New York. far se om jag overlever...

Forra helgen fyllde da Assin 21 sa da akte vi limousine in till SF dar vi firade hennes fodelsedag. pa sondagen sen var det au pair mote vid poolen och Stinas pappa bjod pa middag. han var pa besok har under en vecka. och gav Stina underbart svenskt godis som nu har lagt sig som kilon runt magen, jag som var pa ratt vag efter allt amerikanskt socker. men det var helt klart vart det. Underbara ferrari bilar.  

sen hade Linda sitt andra exit mote i sin familj och pa sondag lamnar hon underbara San Mateo for Morgan Hill!! En hel evighet harifran. hur ska vi overleva... nast intill jordens undergang, har vi umgatts lite for mycket pa sista tiden... ?

och sen kommer nasta dilemma vet inte om jag ska aka hem fore eller efter halloween, valet ar mitt. men det gor ju inte saken battre. vad jag an valjer sa kvarstar fakta, Tiden gar sjukt snabbt. fatta att det snart var 9 manader sen jag satt pa Arlanda och om snart 3 manader far jag traffa underbara syster igen ! Fragan ar bara vad man ska gora nar man kommit hem igen...

jaja allt loser sig, jag menar om Linda och jag klarar av att inte ses pa en hel vecka sa finns det hopp for varlden. far se hur det gar...


Seven days a week, every minute of the day.
Oh Whooo oh oh, Whooo oh oh.
Girl you're living in danger you're sleeping with strangers.
No nothing can change us, no nothing can keep us from falling, from falling.


Så göra vi när vi biter oss i kinden

Kommentarer
Postat av: Niklas

Ska Linda byta familj igen?! Hur har jag missat det? Jag hänger inte med alls, haha.

2008-07-18 @ 07:49:24
URL: http://blog.toobigtofitinhere.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0