Guldmatch

pride festivalen igar var haftig att se, men det slar ju anda inte cheescake pa cheescake factory.

Idag var det da college traning igen och ikvall blir det inomhus match med sf laget. Annars inga nyheter. Aker till Napa Valley pa torsdag for att fira 4 july. Lar val bli mera amerikanska flaggor an vanligt...

Nar jag kommer hem igen borjar absolut nedrakningen pa riktigt, bara 4 manader kvar da! 4 mander till freedom och svensk fotboll.

Sen har jag ett ganska "litet" problem. AIKs guldmatch kommer spelas den 9 November  och jag ska egentligen komma hem den 12:e! hm, det ar nog dags att ta sig ett litet prat med vardforaldrarna. Justera datumet lite forhoppningsvis :) Men sen sa ar ju matchen i Gbg och det kan ju bli ett lite storre problem eftersom jag kommer vara pank nar jag kommer hem. Far hoppas att syrran har lite att lana ut. Men det ar val lika stor chans som att det kommer att borja snoa i CA... Jag ar nog ganska kord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0