Sunday

Till att borja med, GRATTIS PA FARS DAG PAPPA ! inte for att det ar fars dag i Sverige men anda...

Och som vanligt sa overdriver dom ju minsta lilla dag har i USA. Det blev bade presenter fran ungar och fran Melissa, och dagen avslutades med lobster dinner. Inte for att jag deltog pa det, sa vad gjorde jag istallet ?

Jo dagen borjade med att Linda ringde och vackte mig for att hon absolut ville se Operah Winfrey Halla tal pa Stanfords Graduation. Sa efter mycket om och men sa begav vi oss dit. Var hur maktigt som helst att fa se en riktigt graduation precis som pa film. Talet hon holl var riktigt bra det med. Inte for att jag ar sa sald pa Operah men anda...

Efter det akte jag, Linda och Nicklas till Santa Clara och Valley fair ett jatte stort kopcentrum. Dar vi handlade mer an vi hade rad med. Pa vag darifran gick jag hogljutt och klagade pa att det inte hande nagot nytt langre! Ja nagon maste helt klart ha hort mina ord eftersom nog hande det saker pa vagen hem, men inte sa positiva direkt...

Det forsta som sker ar att Lindas bil borja tjuta och det blinkar om overhettning pa kontrollpanelen. Sjalvklart ar vi pa 280 en highway. Linda funderar forst pa att aka av vid forsta exit, men nar jag borjar skrika om att bilen kan explodera sa stannar hon tvart lite smatt skrackslagen. Explodera av overhettning ? lite overdrift kanske...

Efter en liten stund stannar en polis som forst skrammer liver ur oss, Efter en liten disskusion sa kor vi iaf till narmsta mack dar vi hoppas pa att det ska ga och ordna. Men inte da. Det ar tydligen nagon flakt grej i motorn som gatt av. Det blev El camino hem, hela vagen i 20 mph. Jag lovar att jag kunnat springa bredvid bilen!! Efter timmar av uttrakelse var vi antligen hemma. Jag somnade som en stock vid klockan nio. 

Sa idag var da iaf forsta dagen pa college. inhomhus fotboll, och om det var roligt ? 2 mals spel, 4 mot 4 i 2 timmar. Sa gissa sjalva va jag tyckte. Jag var helt klart i sjunde himmlen och detta fick mig bara att langta annu mer efter inomhussasogen i vinter!! 



Kommentarer
Postat av: Niklas

Inget c i mitt namn, tack!



Och du glömde nämna att du satt och målade naglarna, och inte ens märkte att the highway patrol stod utanför ditt fönster. :P

2008-06-17 @ 05:11:03
URL: http://blog.toobigtofitinhere.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0