Mandag

Mandag morgon...

Trottare an igar har jag nog aldrig varit, efter att ha hamtat upp Jeff fran flygplatsen sov jag hela eftermiddagen. Medan Linda satt som besatt och tittade pa top model.

Efter det sa kom vi precis forsent till Jamba juice sa det slutade med godis och tva nektariner till middag, inte helt fel det heller ?

Ska pa Giants game ikvall i SF och just nu har Stina uppkorning, Lycka till! inte for att det behovs men anda. Annars hander det inte sa mycket nytt har borta...





Kommentarer
Postat av: Tessan

Grejen är det att min dator har gått sönder totalt, måste köpa ny till hösten och Ks dator är inte mottaglig för MSN. Så tyvärr hjärtat, jag saknar dig med!
puss o kram

2008-06-04 @ 11:17:40
URL: http://tessielur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0