Helgen

Sa var annu en helg over...

Ska forst borja med att saga att harfargningen gick rakt at helvete! Min harfarg ar nu orange gul hogst upp pa huvudet och den gamla fargen langre ner. Mitt har innehaller tre farger efter att Linda hade tagit tag i detta. Inte nog med att fargen ar totalt hemsk. Jo sjalvklart hade smartot inte fargat overallt utan det var flackar kvar som va ofargade! detta efter att jag fragat tio tusen ganger om hon verkligen hade fargat pa "det" stallet. Svaret jag fick: "En sak kan jag saga det ar iaf fargat precis overallt" JO VISST LINDA!

Fodelsedags kvallen i Palo Alto vart hur rolig som helst. Borjade med att vi fick skjuts av en "okand" mexican sen vart Vanessa totalt diskriminerad nar hon inte vart inslappt pa krogen vi skulle till. Men vi gick till ett annat place istallet, gjorde inte sa mycket. Det vill saga efter att jag fatt en helt fel present av en helt fel person! Linda vart ocksa extas nar hon fick tillatelse att en sista gang dricka sin rom och cola. Lyckan var total helt enkelt.

Fodelsedagen vart absolut inte som hemma, men absolut inte trakigare. Men hur ska man kunna ha trakigt i Palo Alto :P

En sak ar saker har aldrig firat fodelsedag med sa manga fran olika lander iaf.

Efter att Linda dragit hem pa lordagen sa drog vi och spelade biljard, Det var Sverige mot rubbet, Man kan saga att jag och Ingeborg krossade allt motstand...

Sen till sist ett stort GRATTIS TILL JENNIE som fick en son den 1 Mars. Trots en aning besviken over dagen.

Aven GRATTIS till Jossan som fyllde betydelselosa 17 ar. Hoppas du fick en super bra dag :)

Nu kom jag ju pa att jag maste beratta om den sjukt daliga tagtrafiken som jag och Ingeborg fick genomlida idag, men sen insag jag att det inte var sa intressant. En sak vet jag iaf, Inget i varlden slar mellanstadie dansen eller vad sager du ?

image194       
image197


                       GRATTIS

Kommentarer
Postat av: Asplund

På bilderna ser håret bra ut!:)

2008-03-03 @ 19:46:13
URL: http://alinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0