Helgen

For mindre an tva manader sen satt jag och funderade over om jag skulle stanna eller aka hem, nu kanns helt plotsligt en hemresa om 8 manader alldeles for snart... 

Kanns som att jag trivs for bra har just nu, och att tiden kommer ga alldeles for snabbt. Kan knappt forestalla mig sjalv i Sverige igen det kanns sa lang borta pa nagot konstigt satt. 

Den har helgen var jag da ledig, och i lordags begav jag mig till SF for att spela match med min trogna cheerleader vid min sida. Efter att ha gatt och irrat i ca en timme sa skymtade vi antligen en fotbollsplan. Med andra ord efter att ha irrat runt i nagot slum kvarter. Sodra SF inte den trevligaste delen av CA direkt...

Matchen slutade 3-3, vi tog igen ett underlage sa det var val helt okej... Men efter att ha missat ett givet mal sa kandes det inte sa dar jatte roande med oavgjort. Annars sa var det jag och 17 spanjorer i laget, har aldrig kant mig sa vit forrut. 

Och i sondags var det paskmiddag hemma hos Denise foraldrar. Paskmiddagen var ingenting mot den svenska men Lindas och min Pasktarta var helt klart en succe. Sen kanske jag ska namna att vi aven kladde ut oss till paskkarringar som det vart lite val stor uppstandelse om... 

imorgon natt aker vi till flygplatsen vid halv tolv, da sista taget gar. Sen far vi roa oss pa flygplatsen till 06.20 pa onsdag morgon da planet till Mexico gar. Sen helt underbar efterlangtad semester :D 

Sen sa ett stort tack till Yvonne for presenten. Lovar! glommer aldrig vad mitt hjarta tillhor. Tror faktiskt att jag lamnade det pa Norra sta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0