Disneyland

Where dreams come true


The happiest place on earth


Da har man besokt disneyland for forsta gangen, ett besok hit ar helt klart ett maste innan man dor.

Inget var egentligen som jag hade tankt mig, det var battre! hur haftigt som helst. Eftersom detta var Lilys fodelsedags present sa at vi aven lunch med prinsessorna. Detta kanske hade uppskattats lite mer om man vart "nagra" ar yngre. Men vad spelar det for roll, jag kande mig som ett litet barn pa julafton.

Allt var sa sjukt haftigt, fran mickey town till slottet. Och det var mycket storre an vad jag hade forestallt mig. Den haftigaste upplevelsen var helt klart en slags film attraktion. dar dom lyfte upp en i biostolarna sa det kandes som att man flog over Californien. Har aldrig vart med om nagot haftigare!

Resan borjade med limousine till flygplatsen och aven hem igen. Det var den lyxigaste taxin jag har akt !

Har kommer lite bilder iaf, skulle kunna beratta hundra saker men jag har inte tid :P

Sen glomde jag att skriva tillbaka till Ejja, jatte kul att hora fran dig :) hoppas du har det bra och svar: ja, det ar valdigt olikt att spela fotboll har !

image254

Kommentarer
Postat av: Angelica Tillaeus

Tja Emelie :) Jag vet inte om du läser min blogg, men jag har iaf en ny nu :) Jag har dig länkad där, skulle vara kul om du kunde länka mig också :) Kul att läsa att du har sett vad jag skrev :D Kram

2008-05-12 @ 17:20:01
URL: http://nittioetttolvtjugofyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0