Mandag

1 vecka och snart 5 dagar kvar...

Shit snar aker jag!!! sa hej da till min underbara LCC idag hur konstigt som helst. Annars sa ar jag lika stressad som vanligt. gar lite frammat iaf... Pa fredag blir det avskedsmiddag/fest hemma hos mig och sen pa lordag blir det avsked med laget. Pa sondag ar sista matchen och sen ar det bara 1 vecka kvar...

Saknar falukorv sa jag haller pa och dor!!! ar trott pa att ata kalkon! korv stroganoff, finns det nagot godare?

Annars sa vart jag stoppad av polisen idag gjorde en olaglig svang, efter en liten nodlogn slapp jag boter iaf... puh!

jag kommer sakna mycket men inget mera an LH:s mobil. Denna enda overlevande fran stenaldern, nagon som vill lagga ett bud? den maste var antik nu... Fraga inte ens var antennen slutar det ar varre an det ser ut... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0