Grattis Lisa

Barmitzvah weekend i Marin och jag tror jag har hamnat i Desperate housewifes reality show. Av varsta sorten. Det ar som en outtalad tavling om vem som ar mest perfekt. Har galler det att inte lata nagon ens misstanka att man kan ha nagra brister i sitt liv. aven om alla sekunden senare gar och snackar skit om allt och alla, bara for att i nasta dela ut varldens storsta kramar snalla ord och kindpussar, Har sprids det rykten pa damtoaletten och vander man bort ryggen for en sekund sitter det helt klart en kniv instucken dar. har blandas prada vaskor, leenden och kashmir sjalar med specialsydda klanningar och alldeles for perfekt smink. Det hela borjade med fotografering pa den gigantiska balkongen. Och inte ar det bra nog utan forsta sidan i Marin Countys tidning. Spelar ingen roll vem du dodar eller vem som dodas sa lange leendet ar perfekt. Huset jag gick vilse i tanker jag inte ens forsoka beskriva. Ett liv i lyx... svar ja! men ska jag vara helt arlig sa far dom garna leva i sin lilla bubbla med sportbilar jacuzzi och personliga tranare. For har man en gang sett det fran den verkliga insidan sa vill man aldrig dit igen. helt enket inte vart det nagonstans. En helg i innersta cirkeln och jag kanner for att spy. Och da har jag inte ens gatt in pa deras highchool ungar. Egentligen gar det inte att forklara deras liv... och kanske lika bra sa... Tydligen finns det bara ett sett att uppfora sig pa och inget annat existerar ens i deras varld. I den perfekta ? varlden.

 
Nej nog om mitt hel sjuka liv i en alldeles for instangd bubbla. Och istallet sager jag ett STORT GRATTIS till Lisa som fyller 19 idag/igar. Hoppas du fick en as bra dag alskling! snart ses vi igen!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0