Lordag

57 dagar kvar...

Sa idag jobbar jag over natten eftersom Melissa och Jeff akte till SF. Sitter just nu och vantar pa att Linda ska komma for vi ska dra till poolen med ugarna. och vatar man pa henne kan man ju fa vanta ett tag...

Igar var vi pa Chevys och at sen hande det inte sa mycket mera. Jag fick min efterlangtade lon iaf :)

Sen sa ska vi tydligen ut och resa... igen! Jag som hade bestamt att bara vara hemma tills det var dags att aka till Sverige. orkar inte halla pa att borja packa igen, men inte sa mycket att gora at det. den har gangen ska vi till Marin och spendera forsta helgen i Oktober tror jag. sa det blir nog iaf sista resan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0