too happy ?

Jag missade derbyt...

Precis som jag missat allt annat detta ar, precis sa som jag missat alla 4 derbyn och premiaren. Mina egna matcher, Thess flytt och Saras nya klader. pa exakt samma satt som jag missade julafton och Saras 20 ars dag. Och allt kanns bara sa avlagset...

allt kanns bara langre och langre bort for varje dag, spelar ingen roll hur mycket jag hatar jobbet. For varje dag som gar blir detta mer och mer hemma. jag trivs alldeles for bra,

Am I a little bit too happy right now ?


Hos mig glider allt langre bort, verkligheten sager nagot annat, verkligheten skriker 5 veckor rakt in i mitt ansikte. 5 veckor som jag vagrar att riktigt ta in. For hur jag an vrider och vander pa det ar det en stor del av mig som inte alls vill satta sig pa det dar planet som kommer att landa pa Arlanda. jag har ingen aning om hur jag ska kunna skilja mig fran mitt eget liv, fran allt jag vet. For att aka bakat i tiden.

Missforsta mig inte for jag vill hem, jag ar bara inte sa saker pa vad som ar hemma langre...








Kommentarer
Postat av: Anna

Hinner du med att spela fotboll och vara au pair + plugga samtidigt?

Hur går det?



2008-09-26 @ 13:40:35
URL: http://bomullsocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0